Kvalitet og kapasitet i Sunnfjordbarnehagen

Administrasjonen har fått i oppdrag frå kommunestyret og utarbeide eit kunnskapsgrunnlag for barnehagesektoren si drift i dag, og korleis den demografiske utviklinga utfordrar drifta.  Arbeidet er organisert i eit prosjekt med tittelen kvalitet og kapasitet i Sunnfjordbarnehagen. Målet er å ha kunnskapsgrunnlaget klart til politisk behandling i oktober 2024.

Send innspel

I dette skjema kan du sende inn innspel til arbeidet med prosjektet Kvalitet og kapasitet i  Sunnfjordbarnehagen.

Innspelet du skriv /sender inn er eit offentleg brev til kommunen, og vil vere synleg  på postlista.

Send innspel til 24/6740

Teneste med god kvalitet

Foleldreundersøkinga viser at foreldre er fornøgd med tilbodet dei får i kommunale barnehagar. I ein skala frå 1-5 ligg resultatet samla for dei kommunale barnehagane mellom 4,2 til 4,8. Vi får lågast skår på ute- og innemiljø og medverknad, og høgast skår på barnet sin trivsel og barnet si utvikling.

Sunnfjord kommune ligg samla sett innanfor krava i lovverket både i forhold til bemanningsnorm og pedagognorm. For bemanningsnorma er det 5,5 barn per vaksen i barnehagen og for pedagognorma er det 12,2 barn per pedagog i 2023.

Tre babyar leikar illustrasjon Foto Gregory Idehen - Klikk for stort bilete

Folketalsframskriving

Gravid kvinne med barnevogn illustrasjon Foto Gregory Idehen - Klikk for stort bilete

Folketalsframskrivingane viser at kommunen har nedgang i barne- og elevtal, og at det er ein auke i tal eldre. Kommunen må omstille seg for å møte eit endra tenestebehov i framtida. Vi må sjå på kva grep vi kan gjere for å sikre gode tenester i Sunnfjordbarnehagen med endra vilkår som følge av demografiutviklinga.

Artikkelliste