Læringsopphald i Danmark 9.–10 april – Erasmus+programmet.

Sunnfjord-gjeng lærer av danskar. Ei gruppe frå Sunnfjord kommune med samarbeids-partnarar,  har vore på læringsopphald i Danmark, støtta av EU midlar/ Erasmus + programmet.

Tema for læringsopphaldet

Temaet var korleis ein kan drive oppfølging av pasientar og brukarar av helsetenester på avstand (digital heimeoppfølging).

I Aalborg har dei hatt slike tenester i drift nokre år  - i hovudsak til pasientar med hjartesvikt og KOLS.

Sunnfjord kommune er vertskommune for eit av dei nasjonale prosjekta  på dette området her i vest, og læringsopphaldet har gitt nyttig kunnskap  for oss i dette arbeidet.

Referat frå læringsopphald om digital heimeoppfølging 09. og 10. april 2024 (PDF, 682 kB)

Bilde av ei stor gruppe menn og kvinner som har vore på læringsopphald - Klikk for stort bilete Medarbeider ved Region Midt-Jylland i Århus