Sande tenestetorg

Sande tenestetorg stengde dørene 1. oktober 2023. Det er framleis tilsette i kommunen som har kontorplass på kommunehuset på Sande som du kan besøke. Du kan gjerne avtale på førehand eller du kan møte opp og nytte ringeklokka for å kome i kontakt med oss.
Du kan levere post til kommunen i postkasse på utsida av kommunehuset. Denne vert tømt ein gong i veka.

Leige av møterom og informasjon

Lag og organisasjonar kan framleis leige møterom på kommunehuset. Ta kontakt med Sande bibliotek for bestilling av møterom og avtale om opplåsing/utlevering av nøkkel.

Tilsette ved Sande bibliotek vil også hjelpe deg dersom du har behov for kopiering eller treng hjelp til å finne informasjon om kommunale tenester.

Sande bibliotek har følgande opningstider:

• Måndag klokka 10.00–16.00
  • Onsdag klokka11.00–18.00

Du kan også ta kontakt med kommunen på telefon 57 72 20 00 eller sende e-post til postmottak@sunnfjord.kommune.no eller nytte eDialog.