Revidert tenestestandard

Våren 2025 var tenestestandarden til kommunen revidert og vedteke av kommunestyret. 

Tenestestandarden fortel kva som er formålet med tenesta og kven som kan få tildelt tenesta.  Standarden er rettleiande for kommunen sine innbyggarar og tilsette, og formålet er at den skal bidra til å skape felles forståing for tenestetilbodet og innhaldet i desse.

Sjå tenestestandard

Kva betyr dette for deg?

Dei som mottek tenester frå kommuen vil få brev frå oss om at vi går no gjennom alle vedtak som er gjort.  Dei som eventuelt får endringar i tenestene dei mottar frå kommunen får beskjed om det. Dei får også høve til å uttale seg om saka. Dersom dei får nytt vedtak vil det også vere høve til å klage på dette.

Kontakt

Profilbilde av Kirstin Synnøve Bruland
Kirstin Synnøve Bruland
Kommunalsjef for omsorg
Telefon 57 72 61 03
Mobil 41 61 51 02
Profilbilde av Gry Aase Alnes
Gry Aase Alnes
Einingsleiar
Telefon 57 61 27 87
Mobil 95 95 17 66