Ordførarar i Vestland om bærekraftig vekst og utvikling

Jenny Følling, SP - Klikk for stort bileteJenny Følling, SP Fotograf Reiakvam

Vestland-regionen har eit enormt potensial for bærekraftig vekst og utvikling. Tre ordførarar er spurt om kva som skal til for å få til dette. Jenny Følling er ei av dei.

Ordførar, Jenny Følling, fortel at Sunnfjord kommune jobbar for grøn omstilling, næringsutvikling og klimagassreduksjon i tett samarbeid med Vestland fylkeskommune og satsinga på Grøn region Vestland. Stikkord er samarbeid på tvers av næringar og mellom ei rekke ulike aktørar. Vestland sin industri er basert på våre naturressursar – matproduksjon, fossekraft, fornybar energi, mineral, reiseliv, fiske, oppdrett, olje og gas, – for å nemne nokre av dei viktigaste. Utfordringa vår er å sikre nok energi slik at vi kan utvikle ny verdiskaping og grøne arbeidsplassar.

Les heile reportasjen her

Profilbilde av Jenny  Følling