Ni toppturparkeringsplassar er tilgjengeleg for skisesongen

Toppturparkering på Berg Jonny Loftnes

Etter fem år med langsiktig innsats og godt samarbeid har vi endeleg fått på plass dei ni toppturparkeringsplassane i Jølster i Sunnfjord kommune.

Dei ni plassane er:

• Berg/Svidalen v/Steinegga
  • Berg/Svidalen v/Tindefjellet – 2 parkeringsplassar
  • Dvergsdalsdalen v/Ola-hansfjellet
  • Dvergsdalsdalen v/Leitet (skihytta)
  • Årdalen (enden av kommunal veg/snuplass)
  • Høyset i Stardalen
  • Ålhus/Nedrebø
  • Ålhus/Indrebø

Oversiktskart  - syner plassering av dei ni toppturparkeringsplassane

Kartutsnitt av Jølster - Klikk for stort bileteKartutsnitt henta frå Fylkesatlas Fylkesatlas

Prosjektet hadde ei kostnadsramme på 1,2 millionar kroner. Kommunen bidrog med midlar og arbeidsressursar. I tillegg vart prosjektet finansiert av infrastrukturmidlar for reiselivet (fylkeskommunen), bidrag frå Jostedalsbreen nasjonalpark og Naustdal-Gjengedal verneområde. Vi fekk også spelemidlar til informasjonstavlene og tilskot frå Miljødirektoratet til parkeringsplassen som er statleg sikra friluftslivsområde.

Vi er i desse dagar i gang med å sette opp dei siste retningsskilta og betre informasjon om betaling.

Avtale om brøyting

Sunnfjord kommune har inngått brøyteavtalar med lokale entreprenørar/grunneigarar. Dette sikrar tilgjengelege og gode parkeringsplassar døgnet rundt, sju dagar i veka. Vi oppfordrar difor alle til å betale for parkeringa, slik at vi kan ha dette tilbodet, også i framtida.
Vi takkar alle som har bidrege i prosjektet undervegs. Spesielt grunneigarar som har vore positive frå dag ein og stiller areal til rådvelde for parkeringsplassar og ålmenta.

Prisar toppturparkering:

Årskort: 500 kr

Dagparkering: 50 kr

VIPPS til 83338 eller overfør til bankkontonr: 3705.32.58167.

Merk betalinga med registreringsnr. på bil

Avgiftene går i sin heilskap til å dekke brøyting og vedlikehaldskostnader på parkeringsplassane.

Døme på informasjonstavle

For meir informasjon – kontakt:

God tur! Vis omsyn til kvarandre, grunneigarar, viltet og naturen.