Leve heile livet i Sunnfjord kommune

Illustrasjon med bilde av menneske i ulike aktivitetar: måltid, dame steller blomster, møte,  helsepersonell syklar på tur med to eldre personar. - Klikk for stort bileteOmsorg Gregory Idehen

Vi ynskjer at innbyggarane våre over 65 år i Sunnfjord kommune framleis skal ha mange gode leveår, ha god helse, oppleve å meistre eige liv og ha god livskvalitet.

For å få dette til må vi ha engasjerte eldre som sjølv deltek i planlegging av eigen alderdom og utforming av samfunnet rundt seg, sikre at dei har ein aktiv kvardag, at dei som ynskjer det får bu lengst mogeleg i eigen heim og at pårørande med store omsorgsoppgåver får støtte og avlastning for det arbeidet vi gjer.

27. april 2023 vedtok Sunnfjord kommunestyre Leve heile livet i Sunnfjord – plan for omsorg 65+. Den seier noko om korleis vi skal få til dette.

Les heile planen  (PDF, 2 MB)