Kompetansesatsing innan demens - Utviklingssenter for sjukeheimar og heimetenester

Toril Terum - Klikk for stort bilete USHT sine nettsider Demens er ei sentral utfordring i helsesektoren. I dag har over 100 000 menneske i Noreg demens, og truleg vil talet doblast dei neste tjue åra.  For å møta utfordringa trengst kunnskap. Lokale krefter i Sunnfjord har skapt eit samarbeid for å auka kompetansen innan eldremedisin i vår region.

Toril Marie Terum i Sunnfjord Kommune / USHT disputerer 5. november for ph.d.-graden ved Universitetet i Bergen med avhandlinga: Neuropsychiatric disturbances in persons with Alzheimer`s disease and Dementia with Lewy bodies, carer distress and time until nursing home admission.

Doktorgradsprosjektet har undersøkt samanhengen mellom individuelle nevropsykiatriske symptom ved demens og stress blant pårørande, og samanhengen mellom aspekt med stress og tid til innlegging i sjukeheim.