Frå 1. mai 2024 har gravide tilbod om gratis kikhostevaksine

Gravide får  frå 1. mai tilbod om gratis oppfriskingsdose av vaksine mot kikhoste. Vaksinen skal gjevast i svangerskapsveke 24, og  ved oppstarten gjeld tilbodet for alle som er gravide frå veke 24 og til svangerskapsveke 38.

Informasjon om kikhostevaksine for gravide

Vaksinen vert gitt for å beskytte spedbarnet mot kikhoste fram til det kan få sine første vaksinar, og vaksinen vil vere nyttig for fosteret også om den vert sett seinare i svangerskapet enn veke 24. Vaksinen beskyttar mot alvorleg forløp av kikhoste hjå spedbarn, som i einskilde tilfelle kan medføre alvorleg sjukdom og varige skadar. Du kan få vaksinen der du går til svangerskapskontroll, hos jordmor eller fastlege.

Det er godt dokumentert at denne vaksinen er nyttig for å førebygge alvorleg sjukdom hjå spedborn, og det er også godt dokumentert at vaksinen er sikker. Så vi oppfordrar alle gravide i kommunen om å ta i mot dette tilbodet, seier kommuneoverlege Bård Flattun Lilleeng.