Bli med å forme framtida for reiselivet i Fjordkysten og Sunnfjord

Visit Fjordkysten og Sunnfjord inviterer innbyggarane til å delta i ei viktig undersøking for å bidra til å forme framtida for reiselivet i vår region.

Delta i undersøkinga

Det vil ta omtrent 3 minutt å svare på undersøkinga.

Delta i undersøkinga

Korleis påverkar turismen lokalsamfunnet?

Denne undersøkinga er ein moglegheit for innbyggarane i Fjordkysten og Sunnfjord til å dele sine meiningar, erfaringar og ønske om turismen i regionen. Vi ønskjer å få innsikt i korleis turismen påverkar lokalsamfunnet, kva som finst av utfordringar eller moglegheiter, og kva som kan gjerast for å utvikle reiselivet på ein berekraftig måte.

Premie

Alle som deltek i innbyggarundersøkinga er med i trekninga av to billettar til Øyhopping med postbåten - Solund, Bulandet, Værlandet. Postbåten "Stjernsund" startar turen frå Hardbakke i Solund. Om sommaren, mellom midten av juni til midten av august vert den ordinære postruta forlenga mellom Hardbakke og Bulandet slik at du kan øyhoppe mellom øyane i vest. Retur frå Bulandet til Hardbakke er ikkje inkludert i premien. Les meir om turen på Fjord Norge: Øyhopping med postbåten - Solund, Bulandet, Værlandet - Fjord Norway.

Berekraftig Reisemål

Innbyggarundersøkinga er eit ledd i Visit Fjordkysten og Sunnfjord sitt arbeid for å kvalifisere seg for Merket for Berekraftig Reisemål. Dette kvalitetsmerket er eit viktig mål for destinasjonen og forpliktar reisemålet til å ta vare på natur, kultur og miljø, styrke sosiale verdiar og vere økonomisk levedyktig. Arbeidet med merkeordninga blir gjennomført med støtte frå Innovasjon Norge, som er ein viktig partner i vår satsing på berekraftig reiseliv.

Del dine synspunkt og opplevingar

Vi oppmodar alle innbyggarar i Fjordkysten og Sunnfjord til å delta i undersøkinga og dele sine synspunkt og erfaringar. Ditt engasjement og dine erfaringar er heilt avgjerande for å skape eit levande og berekraftig reisemål for både fastbuande og besøkjande. Saman kan vi forme framtida for reiselivet i regionen!

For meir informasjon – kontakt:

Prosjektleiar: Rutt-Lovise Strand, Visit FjordKysten og Sunnfjord

Grid med fleire natur bilete frå Sunnfjord - Klikk for stort bilete Visit FjordKysten og Sunnfjord